بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار و تریلر های بازی های روز دنیا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mohammad
22:24
یک شنبه 13 مهر 1393

برای دانلود جدید ترین اهنگ های روز دنیا به این سایت مراجعه کنید

 

 

yek3damsuic.vp.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 1423
بازدید : 1423
mohammad
13:31
شنبه 12 مهر 1393

امروز یک تریلر دیگر از بازی Far Cry 4 منتشر شده است. این ویدئو مخصوص آن دسته از افرادی است که نسخه Limited Edition را خریداری می کنند تا علاوه بر مزایای مختلف، از حضور شخصیت Hurk نیز بهره ببرند. برای تماشای این تریلر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1560
موضوعات مرتبط: تریلر ها , ,
mohammad
13:12
شنبه 12 مهر 1393

در بازی Dying Light شما از یک جهان باز، تعداد زیادی اسلحه با ترکیب های مختلف، انواع زامبی و لحظات دلهره آور مختلفی برخوردار خواهید بود. با این حال همیشه زمانی که بحث یک بازی جهان باز پیش می آید، بازیکنان بسیار مایل هستند بدانند که این مهم تا چقدر عمیق و گسترده پیاده سازی شده است. حال همه اینها برای Dying Light چطور خواهد بود؟ سازندگان پاسخ می دهند.

تعداد بازدید از این مطلب: 1787
موضوعات مرتبط: اخبار بازی ها , ,
mohammad
13:5
شنبه 12 مهر 1393

به نظر می رسد کم کم باید شاهد انتشار عناوین بر روی Xbox One به صورت ۱۰۸۰p باشیم. امروز با توجه به نقد و بررسی که در وبسایت GameSpot منتشر شد مشخص شده است، عنوان بسیار زیبا Middle-earth: Shadow of Mordor بر روی Xbox One به صورت ۱۰۸۰p/30 FPS اجرا شده است. برای مطلع شدن از اطلاعات بیشتر می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1819
mohammad
11:10
شنبه 12 مهر 1393

با توجه به اطلاعاتی که کاربر Tidux منتشر نمود ، شرکت سونی قصد دارد در اوایل دسامبر امسال از دو عنوان بزرگ انحصاری PS4 رونمایی کند. کاربر Tidux همچنین گفته است عناوین مذکور مستقل نبوده و بودجه بزرگی برای آنها در نظر گرفته شد که توسط استودیوهای Firsty Party ساخته می شوند.

تعداد بازدید از این مطلب: 1368
موضوعات مرتبط: ps4 , ,
mohammad
22:38
جمعه 11 مهر 1393

بالاخره عنوان Alien: Isolation برای کنسول های نسل هفتمی و هشتمی و PC منتشر شد و حال تمامی نمرات منتشر شده از آن را میتوانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.عنوانی که امتیازات آن بالا و پایین زیادی دارد.اما شاید بتوان گفت که با یک بازی قابل قبول رو به رو ایم.

تعداد بازدید از این مطلب: 1883
موضوعات مرتبط: اخبار بازی ها , نقد و بررسی , ,
mohammad
22:10
جمعه 11 مهر 1393

پس از پایان تولید و انتشار میرمهنا که یکی از اولین بازی های موفق ایرانی و یکی از بهترین ها در زمان خود بود، استودیو بازی سازی آفرین رسانه مانگار (اسپریس) تولید بازی ترکمنچای را با همان سبک سیاق بازی میرمهنا استارت زد و تا ماه ها پیش هم روی آن کار می کرد، اما مدت زیادی است که این بازی آماده ی انتشار است؛ گفته می شد با آغاز تابستان ترکمنچای با نام “آتش بست:ترکمنچای” منتشر می شود اما گویا به توافق نرسیدن با ناشر ها باعث شد انتشار این بازی تا به امروز به تاخیر بیفتد تا اینکه امروز خبری مبنی بر انتشار قریب الوقوع این بازی در خبرگزاری ایکنا منتشر شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 1805
mohammad
20:5
جمعه 11 مهر 1393

Arno، نام شخصیت اصلی بازی Assassin’s Creed: Unity می باشد. به تازگی تریلری از این بازی منتشر شده است که نگاهی به این شخصیت می اندازد. در ادامه می توانید این ویدئو را مشاهده و دانلود نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1252
موضوعات مرتبط: تریلر ها , ,
mohammad
19:28
جمعه 11 مهر 1393

همان طور که اطلاع دارید دیروز لیستی از عناوین رایگان ماه اکتبر شبکه ی PlayStation Plus منتشر شد که عنوان DriveClub نیز در میان آن ها دیده میشد.حال تریلری از ورژن PS Plus آن بیرون زده که میتوانید در ادامه مطلب مشاهده و یا دانلود کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1413
موضوعات مرتبط: تریلر ها , ps4 , ,
mohammad
19:26
جمعه 11 مهر 1393

یکی از بخش هایی که همه ساله در NBA 2K15 گنجانده می شد، بخش بستکبال خیابانی که به صورت تک به تک تا تیم های 5 نفره تا 21 امتیاز قابل بازی بود. حال تریلری از این بخش در نسخه NBA 2K15  منتشر شده است که در ادامه می توانید آن را مشاهده و دانلود نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1683
موضوعات مرتبط: تریلر ها , ,

تعداد صفحات : 7
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد


شما امسال طرفدار چه بازی هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



ما در این سایت اخبار و تریلر بازی های روز دنیا را قرار میدهیم
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار و تریلر های بازی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر
<-Text1->